سِت اداری چیست؟
ست اداری در واقع مجموعه ای از اوراق اداری است که معمولا شامل سربرگ، کارت ویزیت، پاکت نامه های اداری و ... می باشد که با طرح گرافیکی منسنجم (طرح های ست شده) جهت انجام امور اداری و تجاری همچون مکاتبات با سایر ادارات، شرکت ها، کارخاجات و .. به کار گرفته می شود.
ست اداری هر شرکت معرف هویت آن و اولین عامل تاثیرگذار بر روی قضاوت مشتری آتی شرکت است.
هدف اولیه ی ست اداری، زیباسازی و هویت بخشیدن به برند و ماهیت یک شرکت می باشد، که با طراحی و چاپ زیبا و متناسب با ماهیت و نیز رنگ سازمانی یک شرکت و رعایت هارمونی بین طرح ها در اوراق مختلف به دست می آید.
استفاده از ست اداری وجه و اعتبار تجاری شما را در نظر مشتریان ارتقا می بخشد و همچنین در برندسازی و معروف ساختن لوگوی شرکت در میان همکاران و مشتریان تاثیر به سزایی دارد.